コメント内でのURLでの件。

こんにちは。mariaUNDERTALEです。
本日は連絡とお願いがあって投稿しました。
最近、とある外人の方から英語にてコメントが来ます。いつも翻訳機能を使用して読ませていただいています。
コメントの内容は嬉しいのですが、URLがコメントには貼ってあるのです。
URLの先がどの様になっているのかわかりません。もしかすると安全なサイトなのかもしれませんが、中身がわからない私からするといつも読んでくれている読者様がそのURLの先に行ってしまい、もしもその先にウィルスがあったとしても私には責任を取ることができません。
ですので、今までもでしたがURL付きのコメントは基本的に承認待ちの状態にさせてもらいます。
また、読者の皆様はURLの先に間違っても行かないでください。
この場所は平和に語れる場所でありたいのです。お願い致します。
いつも閲覧有難うございます。
読者様方へ。

Hello. Iam mariaUNDERTALE.
I have a request for you today.
Please refrain from posting URLs in comments.
The reason is that I just want to be a place where I can talk about anything I like. Additionally,we can not be held.
responsible if viruses or the like appear at the end of the URL,so we ask that you refrain from using it. if I see a comment with aURL, Iwill disable it.
Thank you for visiting my blog.
I am writing this using a translation function, so please forgive me if there are any typos.
Dear reader.